План аудиторного заняття
1. Робота над помилками щодо використання середовища Classroom у роботі з вчителями, учнями та їх батьками.
2. Демонстрація навчального середовища «КЛАС» для учениці з особливими потребами ( Бєлан О., практичний психолог)
3. Демонстрація ментальної інтерактивної карти «Математика» у coggle.it для учениці з особливими потребами ( Каленською М., вчитель початкових класів)
4. Попередження помилок при створенні навчальних завдань за допомогою сервісів Інтернету.
5. Проектування курсу . Структурування змісту. Добір сервісів.
6. Демонстрація формату оформлення курсу.
7. Планування індивідуальної роботи учасників проекту на лютий 2018.
Виконання такого завдання, як створення онлайн-курсів , вимагає від вчителя, в першу чергу, знання сучасних педагогічних технологій, сучасних методів і прийомів роботи з учнями цифрового покоління. Важливо також володіння навичками ВЕБ 2.0, щоб запропонувати учню цікаві навчальні вправи.
Ласкова Н.О., методист НМЦ