П`ятниця, 2024-04-19, 11:01 PM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 75

Пошук

Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Головна » 2018 » Лютий » 05

    

      05.02.2018 Науково-методичним центром було проведено навчальне заняття для адміністрації ЕЗОШ№2 щодо перенесення віртуальної вчительської у середовище Classroom.

      Мета заняття: оптимізація процесу управління інформацією в загальноосвітньому навчальному закладі засобами Google.

 

       Заступники директора з НВР ЕЗОШ№2  Савіна М.В. та Невтира О.М. успішно завершили навчання на дистанційному курсі “Навчальне середовище на платформі Classroom. Набуті навички дозволяють адміністрації школи на практиці удосконалити роботу з персоналом щодо обміну, створення відповідної інформації засобами Google.

 

На занятті розглядалася структура інформації віртуальної вчительської, способи доставки інформації до різних груп користувачів, здійснення контролю виконання та аналіз виконавської дисципліни персоналу.

 

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 478 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-02-05

 

30.01.2018 у Науково-методичному центрі відбулося чергове аудиторне заняття дистанційної навчальної групи «ВЧИТЕЛІ GS», до якої входять директор ЕНВК «ЗНЗ – ДНЗ»№6, заступник директора з НВР, психолог та 4 вчителі початкових класів.

 

План аудиторного заняття

1. Робота над помилками щодо використання середовища Classroom у роботі з вчителями, учнями та їх батьками.

2. Демонстрація навчального середовища «КЛАС» для учениці  з особливими потребами  ( Бєлан О., практичний психолог)

3.  Демонстрація ментальної  інтерактивної карти «Математика»  у coggle.it для учениці з особливими потребами ( Каленською М., вчитель початкових класів)

4. Попередження помилок при створенні навчальних завдань за допомогою сервісів Інтернету.

5. Проектування курсу . Структурування змісту. Добір сервісів.

6. Демонстрація формату оформлення курсу.

7. Планування індивідуальної роботи учасників проекту  на лютий 2018.

       Виконання такого завдання, як створення онлайн-курсів , вимагає від вчителя, в першу чергу, знання сучасних педагогічних технологій, сучасних методів і прийомів роботи з учнями цифрового покоління. Важливо також володіння навичками ВЕБ 2.0, щоб  запропонувати учню цікаві навчальні вправи.

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 378 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-02-05

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz