Вівторок, 2024-03-19, 10:52 AM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Віртуальна бібліотека Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 75

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Віртуальна бібліотека

 

Перелік електронних публікацій з питань інноваційної діяльності в освіті 

 

Гребенюк О.С. "ОБЩАЯ ПЕДАГОГИКА". Курс лекций
Пособие состоит из трех частей: в первой рассматриваются вопросы педагогиче­ских систем и технологий, во второй представлены сущностные характеристики совре­менной дидактической системы проблемно-развивающего обучения, в третьей раскры­ты актуальные вопросы педагогической конфликтологии и технология управления конфликтными ситуациями.

 

Айсмонтас Б. Б. "Педагогическая психология: схемы и тесты".
Структурно-логические схемы составлены в соответствии с требованиями Го­сударственного образовательного стандарта. Они развивают творческое мышле­ние, помогают студентам самостоятельно изучать соответствующий материал. Те­стовые задания предназначены для проверки и самопроверки уровня усвоения материала.

 

"Ситуационный анализ, или Анатомия Кейс-метода" (под ред. Сурмина Ю.П.)
Эта книга представляет собой не практический учебник, посвященный методу ана­лиза ситуаций, или кейс-метода, как современному способу обучения. Она — скорее изложение философии этого метода и одновременное осмысление в его контексте происходящих коренных преобразований в обществе и образовании. Важным аспек­том книги является подробное и всестороннее анатомирование метода, рассмотрение его многообразных структур, срезов и технологий. Книга написана с использованием не только зарубежных исследований, но и осмыслением украинского и российского опыта обучения посредством кейс-метода.

 

"Управление школой: теоретические основы и методы" (под ред. В.С. Лазарева)

В пособии изложены теоретические основы и методы построения организацион­ных структур управления школой, планирования учебно-воспитательного процесса, формирования социально-психологической структуры коллектива, мотивации продук­тивной работы педагогов, оценки их деятельности, внутришкольного контроля, выбо­ра стратегии инновационного поведения школы, оценки и выбора новшеств, управле­ния реализацией нововведений, системного управления развитием школы, правового и экономического обеспечения ее жизнедеятельности.

 

"Профессиональная педагогика" (под ред. С.Я. Батышева и А.М. Новикова

В учебнике раскрыты законы профессиональной педагогики, содержание профессионального образования, инновационные техно­логии обучения, формы и методы обучения и воспитания обучающих­ся, комплексное применение средств обучения в учебном процессе, вопросы управления профессиональными образовательными учреж­дениями и другие актуальные вопросы современной профессиональ­ной педагогики. 

 

Полякова Г. "Напрями моделювання індивідуальної траєкторії безперервної освіти й самоосвіти педагогічних працівників"
У статті розглядається місце та реалізація індивідуальної траєкторії освіти педагогічних працівників у системі безперервної освіти, розкривається її моделювання з урахуванням внутрішніх потреб і мотивів особистості, вимог зовнішнього середовища.

 

Олійник В.В. "Деякі концептуальні ідеї методології управління освітою"
У статті розкриваються деякі концептуальні ідеї методології управління освітою. Розглядаються механізми взаємозв'язку культури та освіти, лінійного й нелінійного розвитку. Описуються такі характеристики управлінської стратегії, як циклічність, розгалуженість, адаптивність, лінійність, випадкова управлінська акція тощо.

 

Олімова М.О. "Мережева освіта як інновація в сучасному управлінні"
Аналізується сутність і зміст "мережевої освіти" як інновації в сучасному управлінні. Обґрунтовується потреба в модернізації організації структур управління. Розглядається методологія синергетики як засіб організації координаційного управління. Висвітлюється проблема необхідності організації управління інноваційними процесами, до яких відноситься "мережева освіта", в сучасній загальноосвітній школі

 

Г.В. Єльникова "Технологія адаптивіного управління персоналом".

У статті наводиться сутність і технологія адаптивного управління (АУ). Розглядається використання моніторингу ділових, особистісних і професійних якостей персоналу на основі кваліметричного підходу в системі АУ.

 

Дичківська І.М. "Інноваційні педагогічні технології" 
У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.

 

 

 

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz