28.11.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено пролонгований семінар-практикум для заступників директорів з НВР «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти». У семінарі взяли участь 24 заступники директора з НВР загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Мета семінару: формування оновленої моделі методичного супроводу уроку в умовах реформування освіти.
Завдання семінару
- Розглянути статті Закону “Про освіту”, якими слід керуватися при формуванні моделі методичного супроводу уроку в навчальному закладі (ст.1,п.9,15; ст.9, п.4,5; ст.42, п.2).
- Застосування формули нової української школи у моделі методичного супроводу уроку.
- Використання Google-інструментів при здійсненні внутрішкільного контролю. Самоаналіз та аналіз уроку.
- Роль, місце і ступінь застосування ІКТ на уроці.
Програма семінару
Презентація до семінару методиста НМЦ Ласкової Н.О.
Семінар проводився у форматі уроку, де були: домашні завдання, актуалізувалися знання з теми; формувалася проблема; розглядалися шляхи її вирішення; працювали в парах і групах; застосовували метод проектів; перевернуте навчання; створювали і захищали моделі; ділилися думками; рефлексували.
А ще писали есе… Що робити на уроці сьогодні?
Що робити на уроці? Вчити дітей жити. Не виривати дітей з життя, не виокремлювати. Вчити жити в колективі, в сучасному світі; вчити самостійно добувати знання. Лише наставляти, підказувати, не давати школярам готових відповідей.
Урок - це взаємодія вчителя та учнів, обов’язковою є взаємна довіра.
Колись на уроці одна дитина мені с
...
Читати далі »