П`ятниця, 2018-10-19, 6:26 PM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 74

Пошук

Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Головна » 2018 » Січень » 04

04.01.2018 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 відбулося аудиторне заняття дистанційного навчання для заступників директорів з НВР.

 

 

 

 

Під час аудиторного заняття для учасників навчальної  групи «Аналіз уроку»  було проведено аналіз виконання практичних завдань, а саме:

  •            проведення графічного аналізу відвіданих уроків  засобами Google-диску;
  •            постановка методичного завдання на основі результатів графічного аналізу уроків.

                 На занятті також  розглядалася модель методичного супроводу  уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти.

         Учасники навчальної групи «Аналіз уроку»  упродовж  лютого-березня  працюватимуть над створенням власної  моделі  методичного супроводу уроку в навчальному закладі, над впровадженням  практичних методів і прийомів у методичній  роботі  з вчителями.

       Успішно завершили дистанційне навчання з проблеми «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти»: Савіна М.В., ЗДзНВР ЕЗОШ№2, Невтира О.М., ЗДзНВР ЕЗОШ№2, Іванісова О.Є., ЗДзНВР ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6, Кузьменко Ж.М., ЗДзНВР ЕБГ «Гармонія».

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 53 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-04

26.12.2017 Науково-методичним центром для педагогічного колективу ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6 було проведено теоретичний семінар «Змішане навчання як комбінація педагогічних теорій та технологій».

Метою семінару стало ознайомлення  з  методологією освітньої  концепції   змішаного навчання.

Змішане навчання дозволяє педагогу вирішувати такі завдання:

 

  • розширити освітні можливості учня за рахунок доступності та гнучкості, врахування їх індивідуальних освітніх потреб, а також темпу і ритму навчального матеріалу;
  • стимулювати формування суб'єктної позиції учня: підвищення його мотивації, самостійності, соціальної активності, рефлексії та самоаналізу і, як наслідок, підвищення ефективності освітнього процесу в цілому;
  • трансформувати стиль педагога: перейти від трансляції знань до інтерактивної взаємодії з учнем, що сприятиме формуванню процесу конструювання власних знань;
  • персоналізувати освітній процес: учень самостійно визначає свої навчальні цілі, способи їх досягнення, враховуючи власні освітні потреби, інтереси та здібності, вчитель отже у даній ситуації є помічником учня.

       Теорія і практика змішаного навчання для педагогів навчально-виховного комплексу  подається паралельно в рамках методичного супроводу реалізації  проекту « Дистанційна підтримка інклюзивної освіти засобами Google Suit for Educftion».

   

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 60 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-04

Copyright MyCorp © 2018 Зробити безкоштовний сайт з uCoz