Субота, 2018-04-21, 0:56 AM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 72

Пошук

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Головна » 2017 » Грудень » 4 » Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти
11:02 AM
Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти

       28.11.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено пролонгований семінар-практикум для заступників директорів з НВР «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти». У семінарі взяли участь 24 заступники директора з НВР загальноосвітніх навчальних закладів міста.

Мета семінару: формування оновленої моделі методичного супроводу уроку в умовах реформування освіти.

Завдання семінару

  1. Розглянути статті Закону  “Про освіту”, якими слід керуватися при формуванні моделі методичного супроводу уроку в навчальному закладі (ст.1,п.9,15; ст.9, п.4,5; ст.42, п.2).
  2. Застосування формули нової української школи у моделі методичного супроводу уроку.
  3. Використання Google-інструментів при здійсненні внутрішкільного контролю. Самоаналіз та аналіз уроку.
  4. Роль, місце і ступінь застосування ІКТ на уроці.

Програма семінару

Презентація до семінару методиста НМЦ Ласкової Н.О.

       Семінар проводився у форматі уроку, де були: домашні завдання, актуалізувалися знання з теми; формувалася проблема; розглядалися шляхи її вирішення; працювали в парах і групах; застосовували метод проектів; перевернуте навчання; створювали і захищали моделі; ділилися думками; рефлексували.

А ще писали есе… Що робити на уроці сьогодні?

         Що робити на уроці? Вчити дітей жити. Не виривати дітей з життя, не виокремлювати. Вчити жити в колективі, в сучасному світі; вчити самостійно добувати знання. Лише наставляти, підказувати, не давати школярам готових відповідей.

       Урок - це взаємодія вчителя та учнів, обов’язковою є взаємна довіра.

       Колись на уроці одна дитина мені сказала, що ось ми зараз так спілкуємось, як не на уроці, а вдома, в родині. Може, це і був справжній урок - невимушена співбесіда, передача знань за круглим столом, коли вчитель і діти - одна сім’я?!  (Дмитрів О.)

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 
Переглядів: 56 | Додав: KissLove | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018 Зробити безкоштовний сайт з uCoz