Програма Школи молодого вчителя
Підготовка молодих вчителів - процес цілісний і обов'язковий у методичній роботі міста і кожного навчального закладу, тому що молодий вчитель — майбутнє навчального закладу, освіти, держави.
Реалізація програми Школи молодого вчителя забезпечує досягнення мети: надати молодим спеціалістам можливість набути теоретично-практичних, психологічних умінь та навичок, професійної адаптації до вимог професії педагога.
Основні завдання Школи молодого вчителя:
- забезпечення професійного зростання молодих спеціалістів;
- надання методичної допомоги у становленні молодого спеціаліста як фахівця.
При розробці програми враховувались:
- розвиток інформаційної компетентності;
- цілеспрямована робота з самоосвіти;
- удосконалення фахової спеціалізації;
- психологічна підготовка молодого вчителя.
Випускники педагогічних навчальних закладів мають фахову підготовку, але їм бракує знань з питань побудови уроку, підбору результативних форм та методів роботи з учнівським колективом, використання інтерактивних методів на уроці. Курс «Ефективний сучасний урок. Шляхи досягнення», розрахований на усунення цих прогалин.
Використання комп'ютерних технологій у навчально-виховному процесі допоможе реалізовувати вимоги сучасної освіти. Курс «Методика викладання навчальних предметів із застосуванням комп’ютерної техніки» - ключ до вирішення питань комп’ютеризації освітнього процесу.
Виховна робота була і залишається важливим компонентом навчально-виховного процесу. Створення умов для оволодіння виховним аспектом уроку, позакласної роботи - призначення курсу «Методика виховної роботи».
Недостатній обсяг психолого-педагогічної підготовки молодих учителів потребує впровадження таких курсів у Школі молодого вчителя, як «Основи педагогічної майстерності», «Психологічні аспекти становлення молодого вчителя».
Те, що молоді спеціалісти зможуть отримувати постійну кваліфікаційну навчально-методичну, психологічну допомогу за програмою Школи молодого вчителя, дасть їм змогу розвивати свою професійну направленість та стати впевненим учителем.
План роботи
|