11.12.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено навчальне заняття для педагогів міста (група №3) щодо оволодіння навичками роботи у середовищі Classroom.
Навчалися заступники директора з НВР та педагоги ЕЗОШ№2, вчителі ЕЗОШ№7.
Учасники навчальної групи від ЕЗОШ№2 вирішили створити спільні «Класи», що значно спростить вхід до віртуального класу учнів (11- Б та 10-А). Так Пилипенко С.І., класний керівник 11-Б класу, створила віртуальний клас і запросила приєднатися колег вчителів-предметників (історія, хімія, фізика, українська мова та література, художня культура), що працюють з її учнями. В 10-А класі об’єдналися у віртуальному класі вчителі історії, художньої культури та правознавства.
08.12.2017 Науково-методичним центром на базі ЕНВК «ЗНЗ –МНВК» було проведено навчальне заняття для зацікавлених педагогів щодо роботи у середовищі Classroom. До навчальної групи№3 увійшли педагоги та заступник директора з НВР ЕНВК «ЗНЗ –МНВК» , вчителі ЕБЛ
Мета навчального заняття: створення навчального середовища для учнів засобами Google
План заняття
Про результати роботи у середовищі Classroom учасників навчальних груп.
Загальний огляд можливостей і функцій середовища Classroom.
Про підготовчу роботу з учнями. Навчаючи інших - навчаємось самі.
Про підготовчу роботу з батьками. Зробити батьків партнерами в реалізації навчання в середовищі Classroom.
Перевірка готовності учасників до практичного створення “Класу” (наявність електронного контенту: методичні та дидактичні матеріали).
Демонстрація середовища Класу “Інформатика. 8 клас” ( Кацен О.В., програміст НМЦ).
Самостійна робота учасників груп по створенню власних “Класів”.
Про перспективи роботи навчальних груп педагогів щодо створення “Класів”
Тема методичного дня: " Навчальний проект, як організаційна форма для забезпечення єдності навчального і виховного процесів".
Спікер методичного дня, Лаврьонова І.П., учитель початкових класів ЕЗОШ №4, ділиться власним досвідом організації проектної діяльності, як організаційної форми для забезпечення єдності навчального і виховного процесів.
Досвід учителя є актуальним та перспективним, може бути впровадженим у практику роботи вчителів початкових класів.
28.11.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено пролонгований семінар-практикум для заступників директорів з НВР «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти». У семінарі взяли участь 24 заступники директора з НВР загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Мета семінару: формування оновленої моделі методичного супроводу уроку в умовах реформування освіти.
Завдання семінару
Розглянути статті Закону “Про освіту”, якими слід керуватися при формуванні моделі методичного супроводу уроку в навчальному закладі (ст.1,п.9,15; ст.9, п.4,5; ст.42, п.2).
Застосування формули нової української школи у моделі методичного супроводу уроку.
Використання Google-інструментів при здійсненні внутрішкільного контролю. Самоаналіз та аналіз уроку.
Семінар проводився у форматі уроку, де були: домашні завдання, актуалізувалися знання з теми; формувалася проблема; розглядалися шляхи її вирішення; працювали в парах і групах; застосовували метод проектів; перевернуте навчання; створювали і захищали моделі; ділилися думками; рефлексували.
А ще писали есе… Що робити на уроці сьогодні?
Що робити на уроці? Вчити дітей жити. Не виривати дітей з життя, не виокремлювати. Вчити жити в колективі, в сучасному світі; вчити самостійно добувати знання. Лише наставляти, підказувати, не давати школярам готових відповідей.
Урок - це взаємодія вчителя та учнів, обов’язковою є взаємна довіра.
Колись на уроці одна дитина мені с
... Читати далі »
У рамках реалізації проекту «Дистанційна підтримка інклюзивного навчання засобами Google Suit for Education» 01.12.2017 Науково-методичним центром було проведено практичнее заняття для педагогів ЕНВК «ЗНЗ – ДНЗ»№6.
На занятті вчителі приступили до створення пілотних навчальних завдань для учнів 2-4 класів у середовищі Classroom. Школа має власну «хмару» і тому обмежень по віку учнів немає. Паралельно з освоєнням середовища та його інструментами, вчителі проводять інструктивно-роз’яснювальну роботу серед батьків, які зможуть спостерігати за навчанням та його результатами в онлайні.
Окрім того, в ЕНВК «ЗНЗ – ДНЗ»№6 у середовищі GS Classroom створюється вчительська.
Запрошуємо педагогів відвідати методичний день на ВУ "Інноватика та інновації"!
Тема методичного дня: " Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами інтерактивних технологій ".
Спікер методичного дня, Таран Л.А., учитель біології ЕЗОШ №7, ділиться власним досвідом впровадження системи інтерактивних вправ на уроках біології з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.
Досвід учителя є актуальним, перспективним, він схвалений науково-методичною радою ЗОІППО, може бути впровадженим у практику роботи вчителів біології, викладачів інших навчальних дисциплін.
Запрошуємо педагогів відвідати методичний день на ВУ "Інноватика та інновації"!
Тема методичного дня "Психологічні особливості сучасних дітей".
Павленко Т.М., методист психологічної служби НМЦ УО м. Енергодара, говорить про надзвичайно важливі і актуальні речі щодо навчання і виховання сучасних дітей, про які повинен знати кожен педагог, бо без урахування цих психологічних знань не можливо на практиці побудувати навчальний процес, який не містить конфлікту між вчителем і учнем, а націлений на успішну партнерську навчальну взаємодію.
27.10.2017 на базі ДНЗ№8 відбувся методичний ярмарок "Сучасне інформаційне та навчальне середовище з ІКТ-компонентом у закладі дошкільної освіти”. Випускники дистанційного курсу «Хмарні технології в управлінні дошкільним навчальним закладом» презентували свій досвід роботи щодо управління інформацією в ДНЗ засобами Google-диску. Сьогодні у м. Енергодарі у дошкільних закладах функціонують віртуальні кабінети завідувача, а саме: Чеботарь О.О., завідувач ДНЗ№4, Шорш С.Л., завідувач ДНЗ№8, Афанасенко Т.Г., завідувач ДНЗ №14. План заходу
Дистанційний курс “Сайт як педагогічний органайзер вчителя” створено для педагогів, які прагнуть використовувати хмаро орієнтовані технології у навчанні. Цей курс допоможе вчителям, використовуючи цифрові технології, проектувати навчально-виховний процес за допомогою Google сайтів. Впродовж курсу слухачі ознайомляться з таким інструментом як Google сайти, проаналізують можливості цього інструменту, створять власний сайт для навчання.