Субота, 2018-04-21, 0:49 AM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 72

Пошук

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Головна » Архів матеріалів

       Тема методичного дня: «Використання інформаційних технологій на уроках предметів художньо-естетичного циклу та у позакласній роботі».

       Спікер методичного дня - Калугіна Неля Валеріївна, вчитель музичного мистецтва та педагог-організатор Енергодарського навчально-виховного комплексу №9,  представляє свій досвід  роботи, який посів І місце в міському та  ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу  «Учитель року – 2017».  Як розкрити творчий потенціал учнів, створити власну фонограму, відеофільм? Все це можливо, якщо вчитель використовує  інформаційні технології, рухається вперед і не зупиняється на досягнутому!

 

 

Просмотров: 56 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-19

        Тема методичного дня: «Формування національно-патріотичних почуттів у дошкільників засобами синтезу мистецтв України: методичний аспект».

         Спікер методичного дня Горбенко В.І., вихователь-методист ДНЗ «Теремок» №7, ділиться власним досвідом впровадження системи роботи педагогів свого закладу з формування національної свідомості дошкільника.  Валентина Іванівна показала  роботу щодо створення інноваційного проекту «Я-маленький українець!», результати та перспективи його впровадження.

         Парціальна програма «Я-маленький українець!» та перспективні педагогічні досвіди  педагогів, створених за проектом - актуальні, схвалені науково-методичною радою КЗ «ЗОІППО» ЗОР , взяли участь у міському конкурсі «Вихователь року» та обласному - «Методист року» та отримали призові місця. Методичні розробки можуть впроваджуватися вихователями закладів міста та всіма бажаючими.

 

      

 

   Середа Т.І., методист НМЦ

Просмотров: 56 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-18

      Спікер методичного дня, Мартиненко В. В., учитель початкових класів ЕНВК №1, ділиться власним досвідом побудови уроку математики в 1-му класі з теми «Закріплення вивченого матеріалу. Нумерація чисел від 11 до 20. Розв‘язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20».

     Фліпчарт до даного уроку, створений в середовищі ПЗ Smart Notebook,  визнаний призером (ІІ місце) фаховим журі обласного фестивалю «Панорама розумних уроків SMART 2017»  у номінації «SMART- контент для школяра»

Просмотров: 67 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-16

 
05.01.2018р. на базі Науково-методичного центру відбулося аудиторне заняття для учасників дистанційних навчальних груп “Практикум Classroom” (групи №№ 2,3,4). Заняття відвідало 24 педагоги.

Мета заняття: удосконалення навичок роботи у середовищі Classroom та ознайомлення з основами змішаного навчання.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

  1. Аналіз використання функцій комунікації у середовищі Classroom (використання коментарів; індивідуальна взаємодія з викладачем).
  2. Відкрита і закрита форма оцінювання  робіт учасників практикуму.
  3. Аналіз виконання практичних завдань щодо використання сервісів Google (текстовий документ, форма, ментальна карта, презентація) для створення навчальних завдань.
  4. Особливості формування інформаційного блоку  розділу “інформація”.
  5. Особливості сортування інформації у середовищі Classroom.
  6. Чому так важливо правильно надавати ім’я файлам?
  7. Основи змішаного навчання та ступінь його використання в умовах функціонування середовища  Classroom.

 

Матеріали заняття розміщено на ресурсі закритої групи “Практикум.Classroom”.

Запит на матеріали: laskova10@gmail.com

 

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

 

Просмотров: 43 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-05

04.01.2018 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 відбулося аудиторне заняття дистанційного навчання для заступників директорів з НВР.

 

 

 

 

Під час аудиторного заняття для учасників навчальної  групи «Аналіз уроку»  було проведено аналіз виконання практичних завдань, а саме:

  •            проведення графічного аналізу відвіданих уроків  засобами Google-диску;
  •            постановка методичного завдання на основі результатів графічного аналізу уроків.

                 На занятті також  розглядалася модель методичного супроводу  уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти.

         Учасники навчальної групи «Аналіз уроку»  упродовж  лютого-березня  працюватимуть над створенням власної  моделі  методичного супроводу уроку в навчальному закладі, над впровадженням  практичних методів і прийомів у методичній  роботі  з вчителями.

       Успішно завершили дистанційне навчання з проблеми «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти»: Савіна М.В., ЗДзНВР ЕЗОШ№2, Невтира О.М., ЗДзНВР ЕЗОШ№2, Іванісова О.Є., ЗДзНВР ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6, Кузьменко Ж.М., ЗДзНВР ЕБГ «Гармонія».

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 40 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-04

26.12.2017 Науково-методичним центром для педагогічного колективу ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6 було проведено теоретичний семінар «Змішане навчання як комбінація педагогічних теорій та технологій».

Метою семінару стало ознайомлення  з  методологією освітньої  концепції   змішаного навчання.

Змішане навчання дозволяє педагогу вирішувати такі завдання:

 

  • розширити освітні можливості учня за рахунок доступності та гнучкості, врахування їх індивідуальних освітніх потреб, а також темпу і ритму навчального матеріалу;
  • стимулювати формування суб'єктної позиції учня: підвищення його мотивації, самостійності, соціальної активності, рефлексії та самоаналізу і, як наслідок, підвищення ефективності освітнього процесу в цілому;
  • трансформувати стиль педагога: перейти від трансляції знань до інтерактивної взаємодії з учнем, що сприятиме формуванню процесу конструювання власних знань;
  • персоналізувати освітній процес: учень самостійно визначає свої навчальні цілі, способи їх досягнення, враховуючи власні освітні потреби, інтереси та здібності, вчитель отже у даній ситуації є помічником учня.

       Теорія і практика змішаного навчання для педагогів навчально-виховного комплексу  подається паралельно в рамках методичного супроводу реалізації  проекту « Дистанційна підтримка інклюзивної освіти засобами Google Suit for Educftion».

   

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 48 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-04

         11.12.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено навчальне заняття для педагогів міста (група №3) щодо оволодіння навичками роботи у середовищі Classroom.

         Навчалися  заступники директора з НВР та педагоги ЕЗОШ№2, вчителі ЕЗОШ№7.

         Учасники навчальної групи  від ЕЗОШ№2 вирішили створити спільні «Класи», що  значно спростить вхід  до віртуального класу учнів (11- Б та 10-А). Так Пилипенко С.І., класний керівник 11-Б класу, створила віртуальний клас і запросила приєднатися колег вчителів-предметників (історія, хімія, фізика, українська мова та література, художня культура), що працюють з її учнями. В 10-А класі  об’єдналися у віртуальному класі вчителі історії, художньої культури та правознавства.

                                                                     Ласкова Н.О., методист НМЦ

Просмотров: 42 | Добавил: KissLove | Дата: 2017-12-13

08.12.2017 Науково-методичним центром на базі ЕНВК «ЗНЗ –МНВК» було проведено навчальне заняття для зацікавлених педагогів щодо роботи у середовищі Classroom. До навчальної групи№3 увійшли педагоги та заступник директора з НВР ЕНВК «ЗНЗ –МНВК» , вчителі ЕБЛ

Мета навчального заняття: створення навчального середовища для учнів засобами Google

План заняття

  1. Про результати роботи у середовищі Classroom учасників навчальних груп.
  2. Загальний огляд можливостей і функцій середовища Classroom.
  3. Про підготовчу роботу з учнями. Навчаючи інших - навчаємось самі.
  4. Про підготовчу роботу з батьками. Зробити батьків партнерами в реалізації навчання в середовищі Classroom.
  5. Перевірка готовності учасників до практичного створення “Класу”    (наявність електронного контенту: методичні та дидактичні матеріали).
  6. Демонстрація середовища Класу “Інформатика. 8 клас” ( Кацен О.В., програміст НМЦ).
  7.  Самостійна робота учасників груп по створенню власних “Класів”.
  8. Про перспективи роботи навчальних груп педагогів щодо створення “Класів”

Ласкова Н.О., методист НМц

 

 

 

 

Просмотров: 41 | Добавил: KissLove | Дата: 2017-12-13

Тема методичного дня: " Навчальний проект, як організаційна форма для забезпечення єдності навчального і виховного процесів".

         Спікер методичного дня, Лаврьонова І.П., учитель початкових класів ЕЗОШ №4,  ділиться власним досвідом організації проектної діяльності, як організаційної форми для забезпечення єдності навчального і виховного процесів.

         Досвід учителя є актуальним та перспективним, може бути впровадженим у практику роботи вчителів початкових класів.

 

Просмотров: 44 | Добавил: KissLove | Дата: 2017-12-06

       28.11.2017 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 було проведено пролонгований семінар-практикум для заступників директорів з НВР «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти». У семінарі взяли участь 24 заступники директора з НВР загальноосвітніх навчальних закладів міста.

Мета семінару: формування оновленої моделі методичного супроводу уроку в умовах реформування освіти.

Завдання семінару

  1. Розглянути статті Закону  “Про освіту”, якими слід керуватися при формуванні моделі методичного супроводу уроку в навчальному закладі (ст.1,п.9,15; ст.9, п.4,5; ст.42, п.2).
  2. Застосування формули нової української школи у моделі методичного супроводу уроку.
  3. Використання Google-інструментів при здійсненні внутрішкільного контролю. Самоаналіз та аналіз уроку.
  4. Роль, місце і ступінь застосування ІКТ на уроці.

Програма семінару

Презентація до семінару методиста НМЦ Ласкової Н.О.

       Семінар проводився у форматі уроку, де були: домашні завдання, актуалізувалися знання з теми; формувалася проблема; розглядалися шляхи її вирішення; працювали в парах і групах; застосовували метод проектів; перевернуте навчання; створювали і захищали моделі; ділилися думками; рефлексували.

А ще писали есе… Що робити на уроці сьогодні?

         Що робити на уроці? Вчити дітей жити. Не виривати дітей з життя, не виокремлювати. Вчити жити в колективі, в сучасному світі; вчити самостійно добувати знання. Лише наставляти, підказувати, не давати школярам готових відповідей.

       Урок - це взаємодія вчителя та учнів, обов’язковою є взаємна довіра.

       Колись на уроці одна дитина мені с ... Читати далі »

Просмотров: 55 | Добавил: KissLove | Дата: 2017-12-04

« 1 2 3 4 ... 11 12 »
Copyright MyCorp © 2018 Зробити безкоштовний сайт з uCoz