П`ятниця, 2018-10-19, 6:45 PM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 74

Пошук

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Головна » Архів матеріалів

     

  09.02.2018 Науково-методичним центром було проведено навчальне заняття для адміністрації ДНЗ№8

 

     Мета заняття: оптимізація процесу управління інформацією у закладі дошкільної освіти  засобами Google.

     Директор ДНЗ№8 Шорш С.Л. успішно використовує хмарні сервіси в управлінні персоналом . Підтримують її в інновації і вихователі-методисти Бойко С.В. та Маякова І.В. Набуті навички дозволяють адміністрації  закладу дошкільної освіти  на практиці удосконалити роботу з персоналом щодо обміну, створення відповідної інформації засобами Google.

    Адміністрація дитячого садочка відзначає високу зацікавленість вихователів  інновацією і приймає рішення щодо розширення кола користувачів для отримання  інформації про діяльність закладу.

     На занятті розглядалася структура інформації віртуальної кімнати на платформі Classroom, способи доставки інформації до різних груп користувачів, здійснення контролю виконання та аналіз виконавської дисципліни персоналу.

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 64 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-02-12

    

      05.02.2018 Науково-методичним центром було проведено навчальне заняття для адміністрації ЕЗОШ№2 щодо перенесення віртуальної вчительської у середовище Classroom.

      Мета заняття: оптимізація процесу управління інформацією в загальноосвітньому навчальному закладі засобами Google.

 

       Заступники директора з НВР ЕЗОШ№2  Савіна М.В. та Невтира О.М. успішно завершили навчання на дистанційному курсі “Навчальне середовище на платформі Classroom. Набуті навички дозволяють адміністрації школи на практиці удосконалити роботу з персоналом щодо обміну, створення відповідної інформації засобами Google.

 

На занятті розглядалася структура інформації віртуальної вчительської, способи доставки інформації до різних груп користувачів, здійснення контролю виконання та аналіз виконавської дисципліни персоналу.

 

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 78 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-02-05

 

30.01.2018 у Науково-методичному центрі відбулося чергове аудиторне заняття дистанційної навчальної групи «ВЧИТЕЛІ GS», до якої входять директор ЕНВК «ЗНЗ – ДНЗ»№6, заступник директора з НВР, психолог та 4 вчителі початкових класів.

 

План аудиторного заняття

1. Робота над помилками щодо використання середовища Classroom у роботі з вчителями, учнями та їх батьками.

2. Демонстрація навчального середовища «КЛАС» для учениці  з особливими потребами  ( Бєлан О., практичний психолог)

3.  Демонстрація ментальної  інтерактивної карти «Математика»  у coggle.it для учениці з особливими потребами ( Каленською М., вчитель початкових класів)

4. Попередження помилок при створенні навчальних завдань за допомогою сервісів Інтернету.

5. Проектування курсу . Структурування змісту. Добір сервісів.

6. Демонстрація формату оформлення курсу.

7. Планування індивідуальної роботи учасників проекту  на лютий 2018.

       Виконання такого завдання, як створення онлайн-курсів , вимагає від вчителя, в першу чергу, знання сучасних педагогічних технологій, сучасних методів і прийомів роботи з учнями цифрового покоління. Важливо також володіння навичками ВЕБ 2.0, щоб  запропонувати учню цікаві навчальні вправи.

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 67 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-02-05

       Дана техніка допоможе у новій формі організувати та провести цікаві заняття з аплікації та стане у нагоді педагогам і керівникам гуртків з образотворчого мистецтва у роботі з дітьми дошкільного і шкільного віку. Вона не потребує якихось особливих навичок та вмінь і досить проста у використанні. У це складно повірити, поки не побачиш, як з буденного аркушу паперу можна створити цілий унікальний світ.

Блог С.В.Скачок «Нотан – гра світла і тіні, мистецтво малювання ножицями»

Просмотров: 76 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-29

       Тема методичного дня: «Використання інформаційних технологій на уроках предметів художньо-естетичного циклу та у позакласній роботі».

       Спікер методичного дня - Калугіна Неля Валеріївна, вчитель музичного мистецтва та педагог-організатор Енергодарського навчально-виховного комплексу №9,  представляє свій досвід  роботи, який посів І місце в міському та  ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу  «Учитель року – 2017».  Як розкрити творчий потенціал учнів, створити власну фонограму, відеофільм? Все це можливо, якщо вчитель використовує  інформаційні технології, рухається вперед і не зупиняється на досягнутому!

 

 

Просмотров: 74 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-19

        Тема методичного дня: «Формування національно-патріотичних почуттів у дошкільників засобами синтезу мистецтв України: методичний аспект».

         Спікер методичного дня Горбенко В.І., вихователь-методист ДНЗ «Теремок» №7, ділиться власним досвідом впровадження системи роботи педагогів свого закладу з формування національної свідомості дошкільника.  Валентина Іванівна показала  роботу щодо створення інноваційного проекту «Я-маленький українець!», результати та перспективи його впровадження.

         Парціальна програма «Я-маленький українець!» та перспективні педагогічні досвіди  педагогів, створених за проектом - актуальні, схвалені науково-методичною радою КЗ «ЗОІППО» ЗОР , взяли участь у міському конкурсі «Вихователь року» та обласному - «Методист року» та отримали призові місця. Методичні розробки можуть впроваджуватися вихователями закладів міста та всіма бажаючими.

 

      

 

   Середа Т.І., методист НМЦ

Просмотров: 79 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-18

      Спікер методичного дня, Мартиненко В. В., учитель початкових класів ЕНВК №1, ділиться власним досвідом побудови уроку математики в 1-му класі з теми «Закріплення вивченого матеріалу. Нумерація чисел від 11 до 20. Розв‘язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20».

     Фліпчарт до даного уроку, створений в середовищі ПЗ Smart Notebook,  визнаний призером (ІІ місце) фаховим журі обласного фестивалю «Панорама розумних уроків SMART 2017»  у номінації «SMART- контент для школяра»

Просмотров: 86 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-16

 
05.01.2018р. на базі Науково-методичного центру відбулося аудиторне заняття для учасників дистанційних навчальних груп “Практикум Classroom” (групи №№ 2,3,4). Заняття відвідало 24 педагоги.

Мета заняття: удосконалення навичок роботи у середовищі Classroom та ознайомлення з основами змішаного навчання.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

  1. Аналіз використання функцій комунікації у середовищі Classroom (використання коментарів; індивідуальна взаємодія з викладачем).
  2. Відкрита і закрита форма оцінювання  робіт учасників практикуму.
  3. Аналіз виконання практичних завдань щодо використання сервісів Google (текстовий документ, форма, ментальна карта, презентація) для створення навчальних завдань.
  4. Особливості формування інформаційного блоку  розділу “інформація”.
  5. Особливості сортування інформації у середовищі Classroom.
  6. Чому так важливо правильно надавати ім’я файлам?
  7. Основи змішаного навчання та ступінь його використання в умовах функціонування середовища  Classroom.

 

Матеріали заняття розміщено на ресурсі закритої групи “Практикум.Classroom”.

Запит на матеріали: laskova10@gmail.com

 

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

 

Просмотров: 58 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-05

04.01.2018 Науково-методичним центром на базі ЕЗОШ№2 відбулося аудиторне заняття дистанційного навчання для заступників директорів з НВР.

 

 

 

 

Під час аудиторного заняття для учасників навчальної  групи «Аналіз уроку»  було проведено аналіз виконання практичних завдань, а саме:

  •            проведення графічного аналізу відвіданих уроків  засобами Google-диску;
  •            постановка методичного завдання на основі результатів графічного аналізу уроків.

                 На занятті також  розглядалася модель методичного супроводу  уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти.

         Учасники навчальної групи «Аналіз уроку»  упродовж  лютого-березня  працюватимуть над створенням власної  моделі  методичного супроводу уроку в навчальному закладі, над впровадженням  практичних методів і прийомів у методичній  роботі  з вчителями.

       Успішно завершили дистанційне навчання з проблеми «Аналіз уроку з позиції компетентнісно спрямованої освіти»: Савіна М.В., ЗДзНВР ЕЗОШ№2, Невтира О.М., ЗДзНВР ЕЗОШ№2, Іванісова О.Є., ЗДзНВР ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6, Кузьменко Ж.М., ЗДзНВР ЕБГ «Гармонія».

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 53 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-04

26.12.2017 Науково-методичним центром для педагогічного колективу ЕНВК «ЗНЗ-ДНЗ»№6 було проведено теоретичний семінар «Змішане навчання як комбінація педагогічних теорій та технологій».

Метою семінару стало ознайомлення  з  методологією освітньої  концепції   змішаного навчання.

Змішане навчання дозволяє педагогу вирішувати такі завдання:

 

  • розширити освітні можливості учня за рахунок доступності та гнучкості, врахування їх індивідуальних освітніх потреб, а також темпу і ритму навчального матеріалу;
  • стимулювати формування суб'єктної позиції учня: підвищення його мотивації, самостійності, соціальної активності, рефлексії та самоаналізу і, як наслідок, підвищення ефективності освітнього процесу в цілому;
  • трансформувати стиль педагога: перейти від трансляції знань до інтерактивної взаємодії з учнем, що сприятиме формуванню процесу конструювання власних знань;
  • персоналізувати освітній процес: учень самостійно визначає свої навчальні цілі, способи їх досягнення, враховуючи власні освітні потреби, інтереси та здібності, вчитель отже у даній ситуації є помічником учня.

       Теорія і практика змішаного навчання для педагогів навчально-виховного комплексу  подається паралельно в рамках методичного супроводу реалізації  проекту « Дистанційна підтримка інклюзивної освіти засобами Google Suit for Educftion».

   

Ласкова Н.О., методист НМЦ

 

 

 

Просмотров: 60 | Добавил: KissLove | Дата: 2018-01-04

« 1 2 3 4 ... 11 12 »
Copyright MyCorp © 2018 Зробити безкоштовний сайт з uCoz