Четвер, 2024-04-18, 10:49 AM
Науково- методичний центр м.Енергодара
н
Віртуальний університет  "Інноватика та інновації"
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Салон педагогічних інновацій Реєстрація Вхід
НМЦ
Меню сайту

Наше опитування
З чим у вас асоціюється успіх?
Всього відповідей: 75

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Архів записів

Форма входу


Салон педагогічних інновацій
Шановні колеги! Ця сторінка не містить інструкцій, наказів, термінових оголошень.
Але тут розташовані матеріали, які, на наш погляд, не менше заслуговують вашої уваги.
Адже так приємо спокійно обговорити, поміркувати, дозволити собі трохи філософії...
Сподіваємося, що представлені статті, факти, відеофрагменти будуть для вас корисними і цікавими.

Одже, запрошуємо вас в наш салон!

 

Я - Педагог!

Вовчук I. С.,
учитель початкових класів,
Запорiзький НВК "Еврика"

Підручники, зошити, пустотливі учні, веселі дзвінки, перевірка щоденників, зустрічі з батьками, цікаві уроки, складні контрольні роботи - все це - моя улюблена робота! Я - Педагог!

Скільки себе пам'ятаю, завжди мріяла стати вчителем. Ця професія здавалася мені самій цікавою, захоплюючою, необхідної людям і, якщо можна так висловитися, самої трепетною з усіх відомих мені професій. Я пишаюся тим, що я - Учитель.

Але час не стоїть на місці. Колись фантасти пророкували людству XXI століття, як час грандіозних змін. І ось він - XXI століття - і вже не фантастика, а час стрімких нововведень, приголомшливих змін, глобальної перебудови всього світу, технічного перевороту. І я повинна шукати нові шляхи для того, щоб діти XXI століття вірили мені і йшли за мною.

Мої учні - це жителі нового XXI століття. Як же це складно, цікаво, відповідально, захоплююче - вести в життя нове покоління! Думаючи над тим, за що мої учні цінують, поважають мене, впевнена, що не за мої методично збудовані, цікаві уроки, на яких діти навчаються серйозної наукової роботи. Не за те, що я добре володію технічними новинками і застосовую їх на уроках для збагачення освітнього середовища - адже багато хто з них в десятки разів краще знають комп'ютер. Не за те, що я освічена людина і можу дати відповіді на їх каверзні питання - в наш час інформаційне поле зростає і неможливо знати все. Не за те, що я обираю демократичний шлях для роботи з молоддю і вислуховую їх думку з усіх питань. Хочеться вірити, що після закінчення школи вони прийдуть до мене, і ми разом згадаємо не дати, терміни і поняття, а зовсім інше.

Мені б не хотілося стати для нього, цього нового покоління XXI століття, просто "наглядачем", який щодня відміряє час, проведений ними в стінах школи. Я всіма силами показую дітям, що кожного з них я дуже чекаю, що наш клас має потребу в них! Ось, що вони цінують сьогодні, жителі XXI століття.

Я мрію, щоб кожен із них було комфортно в класі. Як же можна не помітити, що Настя змінила зачіску, Микита не виспався, а у Гліба перша любов! "Досконалість складається з дрібниць" - девіз Коко Шанель можна сміливо застосовувати в педагогіці. Впевнена, що діти цінують моє уважне і трепетне ставлення до них.

У школі діти повинні вчитися не лише вигравати, бути переможцями в XXI столітті. А якщо не всім це дано? Провести учнів через всі можливі ситуації - від образливої поразки (таке буває) до гучних перемог і навчити їх з честю вирішувати складні життєві рівняння - це одна з найголовніших педагогічних завдань! І "2" і "12" - однакові за важливістю ступені на цьому шляху. У нашому класі є тека, де зберігаються дипломи та грамоти за все пройдені нами разом ігри та змагання! Ми часто згадуємо роздертими в кров коліна на смузі перешкод і всього лише 4 місце на міській «Зірниця». А потім переможний марш на Параді Перемоги, як знак того, що ми змогли! У такі моменти і з'являється повага до педагога за те, що об'єднав і навчив йти з гордо піднятою головою.

Думаю, що вже зараз мої діти цінують у мені те, що я завжди, що б не сталося, їх вислухаю. Я збережу секрет. Чому в Даші очі на мокрому місці вже 3 день? Тому що очі в неї приголомшливого сірого кольору, а Коля заявив, що дівчинка красива тільки тоді, коли очі в неї синього кольору! Я допоможу їй і навчу її пишатися своїм кольором очей. Сьогодні, коли дефіцит дорослого уваги стає актуальною проблемою XXI століття, діти цінують те, що я готова їх почути.

Здається, що в XXI столітті мене можна оцінити за те, що я цікава особистість. Наш бурхливе століття - це відмінна можливість для саморозвитку, чим я не втомлююся займатися. Вважаю, що особистий приклад є надзвичайно важливим в освіті. Я дуже люблю читати сучасних авторів, слухати музику. Займаюся вихованням своїх чотирьох дітей. Велике задоволення приносять мені заняття квітництвом. Я активна, енергійна, легка на підйом. Впевнена, що за це мене цінують мої три сина і моя улюблена дочка. А вже до їх думку, дітей XXI століття, я прислухаюся завжди, обговорюючи складні шкільні ситуації з сином (йому пішов 16 рік).

У моїй професії в XXI столітті може змінитися багато чого. Підручники стають електронними. З'являються електронні журнали, інтерактивні дошки. Домашні роботи можна не писати, а друкувати на принтері. Спеціальні програми самостійно роблять математичні розрахунки, допомагаючи учням. Оцінки та розклад уроків учні та їх батьки можуть побачити на шкільному сайті. Усні випускні іспити замінило незалежне тестування. Але я - Учитель - це незмінно. А це означає, що в XXI столітті мене будуть оцінювати за щасливі очі моїх дітей під час уроків, за моє душевне і ніжне ставлення до кожної дитини, за те, що кожного ранку мої діти з радістю біжать до школи.

За матеріалами: Освіта.ua

10/01/12





Шановні колеги!

Про педагогічні технології тепер говорять усюди – у пресі, на педагогічних нарадах, на науково - практичних конференціях.

Освітня технологія – це модель спільної роботи вчителя і учнів з планування, організації та проведення реального процесу навчання за умови забезпечення комфортності для всіх суб’єктів освітньої діяльності. Вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи педагога з учнем. У зв’язку з цим, пропонуємо Вам розглянути зразки інноваційних технологій на нашій виставці освітніх технологій. Детальніше...

Р.S. Слід пам'ятати, що будь-яка педагогічна технологія буде мертвою, якщо реальні люди, котрі її втілюють, не сприйматимуть її як цілісну систему в єдності компонентів і взаємозв'язків. Розроблена і описана технологія - це одне, а її реалізація на уроці - трохи інше, бо несе відбиток особистості, інтелекту конкретного викладача.
09/02/12

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz